24.03.2010

La Perla,Dark Extacy

Jeden z zapachów limitowanej serii Love Frills. A skoro limitowany to oczywiście bardzo trudny do zdobycia...przynajmniej u nas,z moich obserwacji wynika ,że możliwy do ustrzelenia na ebay;)
Ale do rzeczy....
Zapach niewątpliwie dla wielbicielek wszelakich słodziaków i zapachów "jadalnych" no i jeden z najbardziej pożądanych zapachów La Perla;)
Pierwsze wrażenie to twarda czekolada deserowa ,stosy czekolady deserowej ...mnie kojarzy się z dzieciństwa z wizytą w firmowym sklepie Wedla gdzie wówczas leżały stosy nagich czekoladowych cukierków a woń była tak silna że nie lubiłam stamtąd wychodzić.Pamiętacie ten zapach?
Tak właśnie pachnie Dark Extacy, bez dodatkowych upiększeń,niczym innym nie odwraca uwagi ,nie sili się na  olfaktoryczny szał i mnogość nut ani żadną zmienność,z czasem tylko trochę łagodnieje i z czekolady deserowej staje się puszystym-rozgrzanym przez ciepło skóry -musem czekoladowym,prawdziwie czekoladowym. Ach jak miło wsadzić nos we własny dekolt;) Ma się wrażenie że skóra jest jeszcze bardziej gorąca niż jest w rzeczywistości a czekolada tak apetyczna ,iż trudno uwierzyć ,że w pobliżu mnie nie ma ani grama czekolady,że to zapach tylko...
Muszę stwierdzić ,ze lubię zapachy prosto skonstruowane,przy tych ewoluujących czuję się trochę nieswojo,wyczuwam dziwne rzeczy i tworzą mi się pod włosami dziwne wizje..a tu prostota aż miło.
Ups....zdaje się że właśnie obaliłam tą teorię,gdyż oczyma wyobraźni ujrzałam siebie siedzącą na środku kuchni wśród stosów czekoladowych i dużych niczym blat stołu płyt ,ułamuję po kawałku  i pracowicie ścieram  na tarce o grubych oczkach a stos czekoladowych wiórów rośnie i rośnie i rośnie.....-to wpływ Dark Extacy albo niewyspania;D



Nuty zapachowe: róża, mus z ciemnej czekolady, wanilia, drzewo lukrecjowe

2 komentarze:

  1. Hmm ... ten zapach musiałabym poczuć na własnej skórze ;p sama nie wiem czy mi by mi się podobał ..bo czekolada owszem, wanilia też do przyjęcia ...byle w subtelnych dawkach :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciiiii kuuuuuu laaaaa daaaaaaaaa ! ;p

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...